АпекСофт. База даних підприємств Україна для CRM-системи АПЕК CRM


CRM-сістема АпекСофт Кожне підприємство, що розвивається стикається з необхідністю використовувати для поліпшення ефективності роботи велику кількість впорядкованої комерційної інформації. Як дрібний, середній, так і великий бізнес відчувають нагальну потребу в актуальних і достовірних базах даних, що відповідають усім сучасним вимогам бізнесу і умов діяльності конкретного підприємства. Саме тому бізнес-портал UA-REGION вибрав своїм ключовим напрямком створення професійних електронних баз даних. Більш ніж десятирічний досвід роботи допоміг нам налагодити партнерські взаємини з великою кількістю IT-компаній, ми співпрацюємо з найбільш компетентними розробниками CRM і пропонуємо повністю автоматизований процес підготовки та імпорту нашої бази даних українських підприємств у всі існуючі на сьогодні CRM-системи.

Впровадження CRM-систем на українських підприємствах пов'язане з багатьма труднощами, причому пасивний опір персоналу нововведенню - не найбільша з них. Іноземні розробники пропонують високоякісні інструменти для контролю діяльності компанії, які, при всіх їхніх очевидних перевагах, мають істотний недолік: не враховують реалії українського бізнесу. Звичайно, завжди можна замовити розробникам систему "з нуля", яка буде враховувати всі нюанси роботи та вимоги вашої компанії, але підсумкова вартість такого проекту не виправдовує себе.

Не випадково лідируюче становище в сфері розробки та впровадження програмного забезпечення, орієнтованого на автоматизацію бізнес-процесів, займає заснована в 1996 році українська компанія «АПЕК-СОФТ».

 

Характеристика бази даних підприємств України для АПЕК CRM
1. База даних поставляється в форматах Ассеss, Excel або у вже підготовленому вигляді до експорту в АПЕК CRM
2. Назва та характеристика полів бази даних для використання в CRM-системі АПЕК CRM
  • Юридична, фактична назва компанії
  • Юридична, фактична, поштова адреси підприємства (поштовий індекс в окремому полі)
  • Контактні телефони підприємства: основний, додаткові телефони, факс, керівництво, бухгалтерія (код та телефон є окремими полями БД)
  • Адреси електронної пошти, сайт в інтернеті
  • Керівник, головний бухгалтер
  • Продукція та послуги підприємства за галузевим класифікатором видів економічної діяльності України (КВЕД)
  • Торгові марки підприємства
  • Інші додаткові поля в т. ч. кількість співробітників, рік заснування, банківські реквізити, тривалість роботи та інші.
3. Кількість підприємств в базі даних: понад 120000!

 

Вартість бази даних підприємств України для АПЕК CRM6000 грн.

Програмні продукти АПЕКСОФТ


CRM-сістема АпекСофт Компанія пропонує цілий ряд ефективних маркетингових інструментів, розроблених на гнучкої та багатофункціональної CRM-платформі «АПЕК», що дозволяє задовольнити вимоги підприємств будь-якого формату та будь-якої галузі.

Істотною перевагою роботи з програмним продуктом компанії «АПЕК-СОФТ» є її орієнтованість на потреби українського бізнесу та широкі можливості адаптації готових рішень до потреб певного підприємства.

Компанія пропонує декілька стандартних конфігурацій CRM-систем: АПЕК Контакти, АПЕК Торгівля і Склад, АПЕК Підприємство, АПЕК CRM Lite та ін. Кожне з цих програмних пропозицій орієнтоване на різні цільові групи.

Невеликим компаніям, які вирішили спробувати в справі CRM-систему, але не готовим до великих фінансових витрат, варто почати з безкоштовною конфігурації системи АПЕК Контакти. За своїм функціональними можливостями ця CRM-система є найпростішою і дозволяє систематизувати інформацію по базах контрагентів, контактних осіб, а також планувати події та завдання.

Торговельним компаніям найбільший профіт принесе система АПЕК Торгівля і Склад. Вона не тільки має широкі можливості по управлінню взаємовідносинами з клієнтами, але і дозволяє регулювати складську логістику, фінансові операції. Ця CRM-система дозволяє планувати діяльність всього торгового підприємства на всіх етапах: від етапу "холодного дзвінка" менеджера з продажу й до укладення угоди, комплектації, відвантаження та своєчасної доставки товару.

 

CRM-сістема АпекСофт АПЕК Підприємство - найбiльш багатофункціональна конфігурація, що легко адаптується під специфічні потреби будь-якої компанії. Розробка програмного забезпечення починається після детального аналізу структури і бізнес процесів вашого підприємства, завдяки чому впровадження проходить максимально комфортно і швидше приносить прибуток компанії.

Основою для всіх попередніх конфігурацій є програма АПЕК CRM Lite. Програма дозволяє централізовано керувати підприємством, контролювати всі процеси, що відбуваються в компанії, будь-то взаємодія з клієнтами, робота з персоналом, продажi або фінансові потоки компанії.

Випробувати можливості CRM-системи «АПЕК-СОФТ», зрозуміти, наскільки запропоноване програмне забезпечення підходить для потреб конкретно вашого бізнесу, можна, завантаживши безкоштовну ознайомлювальну версію програми за адресою: http://apec.com.ua/download/#crm

Слід врахувати, що замість того, щоб відразу ж почати активно працювати з новою системою та гідно оцінити її ефективність, ви будете змушені витратити величезну кількість часу тільки на те, щоб занести в неї дані. Ця рутинна робота часто призводить до втраченого інтересу (включаючи прихований саботаж) ваших співробітників до програми і до вашого разуверіванію в корисності CRM-систем в принципі.

Саме тому бізнес-портал UA-REGION.INFO, що спеціалізується на розробці електронних баз даних, орієнтованих на потреби українського бізнесу, пропонує вам готові бази даних для різних CRM-систем. Ми експортуємо наші електронні каталоги в найпопулярніші CRM-системи швидко і під «ключ».

Наша плідна співпраця з компанією «АПЕК-СОФТ» будується на взаємній повазі та довірі. Підсумком тривалої співпраці стала нова версія програми АПЕК CRM, в якій вже є вбудований плагін для імпортування нашої бази даних.

Портал UA-REGION: тільки необхідна комерційна інформація!

 

 

Зв'яжіться з нами для отримання більш детальної інформації.