ДНІПРОТЕХТРАНС, НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ, ТОВ
Продукція, послуги
Виробництво, монтаж, обслуговування:
- бортова СКПРТ «Дельта СУ/GPS» передає на АРМ всі параметри в режимі реального часу (засобами оператора стільникового мобільного зв’язку). У разі проблем зі зв’язком – модуль збирає інформацію у власне сховище для передачі при найближчому з’єднанні із сервером, а при відключенні від живлення – переходить на резервне живлення вбудованого акумулятору. Всі параметри також доступні машиністу на сенсорному екрані. Параметри базової версії системи:
- швидкість і напрямок руху;
- пройдений шлях;
- характеристики потужності силової установки (ДГУ або ГП);
- рівень палива у баці;
- навігаційні дані;
- ідентифікація машиніста;
- можливість стиковки з іншими системами через CAN-шину.
Вказаний функціонал дозволяє:
- проводити обслуговування локомотивів, враховуючи їх фактичний технічний стан та напрацьовані мотогодини;
- вести облік палива, за допомогою бортової системи (у т. ч. комерційний облік);
- попереджати порушення безпеки;
- підвищити якість логістики у використанні рухомого складу;
- контролювати роботу локомотивної бригади тощо.
На даний момент підприємство виготовляє СКПРТ «Дельта СУ/GPS» для тепловозів серій 2ТЕ116, 2ТЕ10, 2М62, ЧМЕ3, ТЕП70, ТЕП150, ТЕМ2, ТЕМ7, ТЕМ15, ТЕМ18, ТГМ4, ТГМ6, ТГМ23, ТГМ40, ТГК2 всіх модифікацій.
За запитом замовника можлива розробка системи під інші серії тепловозів, а також модернізація системи необхідним додатковим функціоналом (наприклад є можливість модернізації та стиковки системи із електронним регулятором Heinzmann Pegasos, модулем голосового зв’язку «машиніст-диспетчер», модулем контролю самовільного руху локомотиву та ін.;
- КС КЕТ «Дельта» - комплексна система контролю експлуатації технологічного транспорту:
- комерційний облік палива;
- СІО/RS485Omnicom (система вимірювання об’єму СІО/RS485Omnicom -
високоточні ультразвукові датчики рівня палива), а саме: приведена погрішність вимірювання – 2%, проходження державної метрологічної атестації із видачою метрологічного атестату, робота із телеметричним обладнанням, що підтримує протокол Omnicom, відповідність ТУ У 30011577.001-200, комплектується блоком вибухобезпеки (маркування іскро- та вибухобезпеки 0ExiaIIBT5 X), відповідність ГОСТ 22782.0 та ГОСТ 22782.5;
- система вимірювання ваги;
- Дельта ПРК (контроль та автоматизація паливо-роздавальних колонок);
- Дельта МПРК (автоматизація та контроль мобільних ПРК - для паливозаправників);
- ЄІК Дельта (єдиний інформаційний комплекс зі стиковкою із ERP, MES, SCADA);
- МОО (автоматична система оперативного оповіщення);
- формування дорожнього та маршрутного листів;
- ВАУП – відео асистент керування потягом за допомогою відео з хвоста потяга (робота від АКБ – до 8 год.) (перешкоди - інший рухомий склад, автотранспорт на переїздах, люди, стан стрілочних переводів, світлофорів та переїздів, огляд колійного господарства);
- ХС – хвостовий сигнал для світлового та звукового оповіщення руху хвосту потяга (робота від АКБ – 48 год., при необх. по ТУ – 12)
та інші системи власних розробки та виробництва.
- бортова СКПРТ «Дельта СУ/GPS» передає на АРМ всі параметри в режимі реального часу (засобами оператора стільникового мобільного зв’язку). У разі проблем зі зв’язком – модуль збирає інформацію у власне сховище для передачі при найближчому з’єднанні із сервером, а при відключенні від живлення – переходить на резервне живлення вбудованого акумулятору. Всі параметри також доступні машиністу на сенсорному екрані. Параметри базової версії системи:
- швидкість і напрямок руху;
- пройдений шлях;
- характеристики потужності силової установки (ДГУ або ГП);
- рівень палива у баці;
- навігаційні дані;
- ідентифікація машиніста;
- можливість стиковки з іншими системами через CAN-шину.
Вказаний функціонал дозволяє:
- проводити обслуговування локомотивів, враховуючи їх фактичний технічний стан та напрацьовані мотогодини;
- вести облік палива, за допомогою бортової системи (у т. ч. комерційний облік);
- попереджати порушення безпеки;
- підвищити якість логістики у використанні рухомого складу;
- контролювати роботу локомотивної бригади тощо.
На даний момент підприємство виготовляє СКПРТ «Дельта СУ/GPS» для тепловозів серій 2ТЕ116, 2ТЕ10, 2М62, ЧМЕ3, ТЕП70, ТЕП150, ТЕМ2, ТЕМ7, ТЕМ15, ТЕМ18, ТГМ4, ТГМ6, ТГМ23, ТГМ40, ТГК2 всіх модифікацій.
За запитом замовника можлива розробка системи під інші серії тепловозів, а також модернізація системи необхідним додатковим функціоналом (наприклад є можливість модернізації та стиковки системи із електронним регулятором Heinzmann Pegasos, модулем голосового зв’язку «машиніст-диспетчер», модулем контролю самовільного руху локомотиву та ін.;
- КС КЕТ «Дельта» - комплексна система контролю експлуатації технологічного транспорту:
- комерційний облік палива;
- СІО/RS485Omnicom (система вимірювання об’єму СІО/RS485Omnicom -
високоточні ультразвукові датчики рівня палива), а саме: приведена погрішність вимірювання – 2%, проходження державної метрологічної атестації із видачою метрологічного атестату, робота із телеметричним обладнанням, що підтримує протокол Omnicom, відповідність ТУ У 30011577.001-200, комплектується блоком вибухобезпеки (маркування іскро- та вибухобезпеки 0ExiaIIBT5 X), відповідність ГОСТ 22782.0 та ГОСТ 22782.5;
- система вимірювання ваги;
- Дельта ПРК (контроль та автоматизація паливо-роздавальних колонок);
- Дельта МПРК (автоматизація та контроль мобільних ПРК - для паливозаправників);
- ЄІК Дельта (єдиний інформаційний комплекс зі стиковкою із ERP, MES, SCADA);
- МОО (автоматична система оперативного оповіщення);
- формування дорожнього та маршрутного листів;
- ВАУП – відео асистент керування потягом за допомогою відео з хвоста потяга (робота від АКБ – до 8 год.) (перешкоди - інший рухомий склад, автотранспорт на переїздах, люди, стан стрілочних переводів, світлофорів та переїздів, огляд колійного господарства);
- ХС – хвостовий сигнал для світлового та звукового оповіщення руху хвосту потяга (робота від АКБ – 48 год., при необх. по ТУ – 12)
та інші системи власних розробки та виробництва.
Інформація про компанію
Виробництво, монтаж, обслуговування від розробника.
Лідер розробки, виробництва та запровадження дистанційних систем моніторингу транспорту.
Працюємо з 1992 року.
Наші рішення успішно використовують ПАТ ”Укрзалізниця”, ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», комбінати Метінвесту, ДТЕКу, Донецьксталі, Феррекспо, Інтерпайпу й інші галузеутворюючі підприємства України та країн східної Європи.
Лідер розробки, виробництва та запровадження дистанційних систем моніторингу транспорту.
Працюємо з 1992 року.
Наші рішення успішно використовують ПАТ ”Укрзалізниця”, ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», комбінати Метінвесту, ДТЕКу, Донецьксталі, Феррекспо, Інтерпайпу й інші галузеутворюючі підприємства України та країн східної Європи.
Філії та представництва
Філії у Києві та Львові;
представництва у Харкові, Маріуполі та Кривому Розі.
представництва у Харкові, Маріуполі та Кривому Розі.
Маркетингова інформація
Види діяльності КВЕД
Питання та відповіді
За даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України юридичній особі «ДНІПРОТЕХТРАНС, НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ, ТОВ» присвоєно код 36163025.
Керівником підприємства «ДНІПРОТЕХТРАНС, НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ, ТОВ» є Шелковий Олександр Володимирович, згідно з даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
За даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України юридична адреса підприємства «ДНІПРОТЕХТРАНС, НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ, ТОВ» — м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 18, к. 47.
За інформацією отриманої з відкритих і достовірних джерел інтернету, у підприємства «ДНІПРОТЕХТРАНС, НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ, ТОВ» офіційний сайт: http://dneproteh.com/
Стан юридичної особи за даними Єдиного державного реєстру (ЄДРПОУ) — зареєстровано.