ІНТЕЛЕКТ УЖГОРОД, ТОВ
Продукція, послуги
Реєстрація ФОП, ПП, ТОВ;
Автоматизація бухгалтерського обліку на підприємстві;
Послуги ведення бухгалтерського обліку;
Подача звітності в електронному виді;
Автоматизація кафе / бару / ресторану;
Встановлення та налаштування POS-терміналів;
Система управління готелем Servio HRM;
Система управління підприємством TeamWox;
Встановлення інформаційно-аналітичних систем ”Інфодиск”
Продаж продуктів 1С
Встановлення та налаштування ПЗ Укрбланк
Встановлення та налаштування ПЗ УкрСклад
Встановлення та налаштування ПЗ УкрЗарплата
Автоматизація бухгалтерського обліку на підприємстві;
Послуги ведення бухгалтерського обліку;
Подача звітності в електронному виді;
Автоматизація кафе / бару / ресторану;
Встановлення та налаштування POS-терміналів;
Система управління готелем Servio HRM;
Система управління підприємством TeamWox;
Встановлення інформаційно-аналітичних систем ”Інфодиск”
Продаж продуктів 1С
Встановлення та налаштування ПЗ Укрбланк
Встановлення та налаштування ПЗ УкрСклад
Встановлення та налаштування ПЗ УкрЗарплата
Інформація про компанію
Компанія ”ІНТЕЛЕКТ Ужгород” існує для того, щоб допомогти розвитку малого та середнього бізнесу! Своєї місії ми слідуємо, впроваджуючи передові інформаційні технології і сервіс високого рівня для підвищення ефективності та надійності роботи бізнесу.
Бухгалтерські послуги включають в себе постановку та ведення бухгалтерського обліку, супровід підприємств, розрахунок заробітної плати, кадровий облік, а також підготовку і здачу звітності в державні органи.
Юридичні послуги включають в себе: реєстрацію фірм (реєстрація ТОВ, ПП, СПД), зміну назви або юридичної адреси, зміни видів діяльності, зміну складу засновників або директора.
Наша мета - надати комплекс необхідних послуг для успішного ведення бізнесу.
Вартість бухгалтерських та юридичних послуг нашої компанії значно нижче, ніж вартість кваліфікованого співробітника, організація його робочого місця, витрати на підвищення кваліфікації. Крім того, оплата послуг відноситься на витрати підприємства, зменшуючи оподатковуваний прибуток.
Автоматизація обліку є однією з найважливіших складових сучасного бізнесу. І бухгалтерський облік в цьому плані - не виняток. У зв’язку з модернізацією самої галузі, а також розширенням організацій і збільшенням документообігу, були введені інноваційні технології, пов’язані з автоматизацією магазинів, ресторанів, готелів, виробничих та інших підприємств.
Автоматизація дозволяє збільшити швидкість і якість обслуговування, оптимізувати робочі місця, швидко навчити персонал, створити захист комерційної інформації, знизити число і тяжкість помилок персоналу, миттєво отримувати оперативну інформацію про діяльність підприємства, і звичайно ж суттєво збільшити інвестиційну привабливість і т.д.
Співпрацюючи з нами, наші клієнти отримують можливість заощаджувати час і гроші, більше концентруватися на основних завданнях, що сприяє успішному розвитку бізнесу.
Бухгалтерські послуги включають в себе постановку та ведення бухгалтерського обліку, супровід підприємств, розрахунок заробітної плати, кадровий облік, а також підготовку і здачу звітності в державні органи.
Юридичні послуги включають в себе: реєстрацію фірм (реєстрація ТОВ, ПП, СПД), зміну назви або юридичної адреси, зміни видів діяльності, зміну складу засновників або директора.
Наша мета - надати комплекс необхідних послуг для успішного ведення бізнесу.
Вартість бухгалтерських та юридичних послуг нашої компанії значно нижче, ніж вартість кваліфікованого співробітника, організація його робочого місця, витрати на підвищення кваліфікації. Крім того, оплата послуг відноситься на витрати підприємства, зменшуючи оподатковуваний прибуток.
Автоматизація обліку є однією з найважливіших складових сучасного бізнесу. І бухгалтерський облік в цьому плані - не виняток. У зв’язку з модернізацією самої галузі, а також розширенням організацій і збільшенням документообігу, були введені інноваційні технології, пов’язані з автоматизацією магазинів, ресторанів, готелів, виробничих та інших підприємств.
Автоматизація дозволяє збільшити швидкість і якість обслуговування, оптимізувати робочі місця, швидко навчити персонал, створити захист комерційної інформації, знизити число і тяжкість помилок персоналу, миттєво отримувати оперативну інформацію про діяльність підприємства, і звичайно ж суттєво збільшити інвестиційну привабливість і т.д.
Співпрацюючи з нами, наші клієнти отримують можливість заощаджувати час і гроші, більше концентруватися на основних завданнях, що сприяє успішному розвитку бізнесу.
Види діяльності КВЕД
- Ремонт і технічне обслуговування електронного й оптичного устаткування
- Діяльність посередників, що спеціалізуються в торгівлі іншими товарами
- Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту
- Оптова торгівля побутовими електротоварами й апаратурою побутового призначення
- Оптова торгівля комп’ютерами, периферійним обладнанням і програмним забезпеченням
- Оптова торгівля електронним і телекомунікаційним обладнанням
- Оптова торгівля офісними меблями
- Надання в оренду офісних машин і устаткування
- Лізинг інтелектуальної власності та подібних продуктів
- Надання комбінованих офісних адміністративних послуг
- Фотокопіювання, підготовка документів та допоміжна офісна діяльність
- Надання інших допоміжних комерційних послуг
- Ремонт комп’ютерів і периферійного обладнання
- Ремонт обладнання зв’язку
- Ремонт електронної апаратури побутового призначення
- Оптова торгівля офісними машинами та устаткуванням
- Оптова торгівля машинами та устаткуванням
- Оптова торгівля залізними виробами, водопровідним та опалювальним устаткуванням
- Неспеціалізована оптова торгівля
- Роздрібна торгівля комп’ютерами, периферійним обладнанням і програмним забезпеченням
- Роздрібна торгівля телекомунікаційним обладнанням в спеціалізованих магазинах
- Роздрібна торгівля електронною апаратурою побутового призначення для приймання, запису, відтворення звуку і зображення
- Роздрібна торгівля побутовими електротоварами в спеціалізованих магазинах
- Роздрібна торгівля, яка здійснюється фірмами поштового замовлення або через Інтернет
- Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами
- Транспортне оброблення вантажів
- Поштова та кур’єрська діяльність
- Видання іншого програмного забезпечення
- Діяльність у сфері проводового електрозв’язку
- Комп’ютерне програмування
- Обробка даних, розміщення інформації на веб-вузлах
- Консультації з питань інформатизації
- Діяльність з управління комп’ютерним обладнанням
- Діяльність у сфері інформаційних технологій і комп’ютерних систем
- Веб-портали
- Діяльність інформаційних агентств
- Надання інших інформаційних послуг
- Надання інших фінансових послуг
- Посередництво за договорами по цінних паперах або товарах
- Допоміжна діяльність у сфері фінансових послуг
- Допоміжна діяльність у сфері страхування та пенсійного забезпечення
- Надання в оренду та експлуатацію власного чи орендованого майна
- Діяльність у сфері права
- Діяльність у сфері бухгалтерського обліку та консультації з питань оподаткування
- Діяльність у сфері зв’язків з громадськістю
- Консультування з питань комерційної діяльності та управління
- Дослідження кон’юнктури ринку та виявлення громадської думки
- Спеціалізована діяльність по дизайну
- Надання послуг перекладу
- Ремонт і технічне обслуговування електроустаткування
- Ремонт і технічне обслуговування інших машин та устатковання
- Установка і монтаж машин і устаткування
Питання та відповіді
За даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України юридичній особі «ІНТЕЛЕКТ УЖГОРОД, ТОВ» присвоєно код 37869649.
Керівником підприємства «ІНТЕЛЕКТ УЖГОРОД, ТОВ» є Щадей Ольга Олегівна, згідно з даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
За даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України юридична адреса підприємства «ІНТЕЛЕКТ УЖГОРОД, ТОВ» — м. Ужгород, вул. Собранецька, 46.
За інформацією отриманої з відкритих і достовірних джерел інтернету, у підприємства «ІНТЕЛЕКТ УЖГОРОД, ТОВ» офіційний сайт: https://www.intellect.co.ua/
Стан юридичної особи за даними Єдиного державного реєстру (ЄДРПОУ) — зареєстровано.