Прямий маркетинг. Бази даних для директ-маркетингу

Прямий маркетинг (Direct Marketing) — це персональне звернення до кожного клієнта (цільової групи), з використанням широких можливостей сучасних інформаційних технологій.

На сьогодні прямий маркетинг є однією з ключових стратегій пошуку нових клієнтів.

Крім того, вже наявні клієнти методами прямого маркетингу одержують вичерпну інформацію про появу на ринку нових продуктів, про семінари, презентації, цінові і промо-акції і т.п.

Застосування методів прямого маркетингу у компаніях часто пов'язано із створенням різноманітних баз даних.

Ми пропонуємо повний спектр інструментів і технологій прямого маркетингу, котрі надають максимальну ефективність і вибірковість дії в сегменті ринку, що вас цікавить.

 

Зв'яжіться з нами для отримання детальнішої інформації.