CRM для магазину: мистецтво управління багатозадачністю

Тема: Бізнес  |   Дата: 08.12.2023

З розвитком електронної комерції інтернет-магазини стикаються з бурхливим зростанням замовлень, і вже за наявності п'яти покупок на день виникає потреба в ефективній системі керування. У сучасному світі успішні онлайн-продажі вимагають від магазинів не тільки надання якісних товарів, а й бездоганної організації процесів: від збору заявок і обробки замовлень до обліку товарів на складах і моніторингу відправлень. Як уникнути хаосу та оптимізувати зусилля менеджерів? 

За статистикою, система CRM оптимізує до 3 годин робочий час для кожного менеджера інтернет-магазину. Це означає, що монотонні завдання, які раніше виконувалися вручну, тепер виконуватиме CRM для магазину . Він покриває всі потреби сучасних підприємців електронної комерції, а також може рости та розширюватися паралельно з вашим бізнесом. У цій статті ми розповідаємо вам, як саме це працює.

Чому потрібна система CRM — ключовий інструмент для управління інтернет-магазином

Інтернет-магазини стикаються з проблемою керування замовленнями, коли обсяг продажів зростає на 20-30%, а також у пік сезону, як-от перед Міжнародним жіночим днем ​​або Новим роком. Деякі компанії навіть відключають всі реклами, тому що просто фізично не встигають обробити всі заявки клієнтів. Це втрачені ліди та втрачений прибуток. А можливо, і лояльність аудиторії.

Щоб уникнути таких проблем, потрібне встановлення CRM-системи. З нею ви зможете витримати будь-яке навантаження без розширення штату та залучення нових менеджерів. 

Переваги системи CRM:

  • автоматизація процесів. CRM дозволяє автоматизувати рутинні операції: обробка запитів, спілкування з купівельною аудиторією, відповіді на питання, створення ТТН, прийом платежів та керування складом, звільняючи час для стратегічного мислення;
  • можливість працювати на всіх національних та міжнародних ecommerce-майданчиках, месенджерах, соцмережах з одного інтерфейсу;
  • систематизована єдина база клієнтів, яку можна використовувати для персоналізації. Завдяки аналізу даних про клієнтів, CRM допомагає створювати персоналізовані пропозиції та покращувати якість обслуговування;
  • ефективна аналітика. Система надає детальні звіти про продажі, ефективність спілкування та продуктивність кожного співробітника, що допомагає приймати зважені рішення;
  • велика кількість інтеграцій зі сторонніми службами, щоб ви могли легко підключити всі програми, які ви вже використовуєте або плануєте використовувати у своєму бізнесі.

Цікавий факт: згідно з дослідженням ринку електронної комерції, понад 83% компаній із 2-10 співробітниками вже використовують систему CRM або планують запровадити цей інструмент у наступному році.

KeyCRM — оптимальне рішення для електронної комерції

KeyCRM виділяється серед інших CRM-систем як ідеальне рішення для інтернет-магазинів. Спеціально розроблений для електронної комерції, він поєднує в собі можливості для управління інтернет-магазинами, продажами на маркетплейсах, соціальних мережах, месенджерах і будь-яких інших платформах.

Унікальні можливості системи включають інтеграцію з різними платформами електронної комерції, що забезпечує повний контроль над усіма аспектами бізнесу в онлайн-просторі.

Однією з переваг KeyCRM є зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, який дозволяє навіть непрофесіоналам навчитися користуватися системою всього за 2 дні. Потужні аналітичні інструменти представляють дані про ефективність бізнесу в простій і наочній формі, щоб менеджери завжди приймали зважені рішення.

Поділіться інформацією в Facebook