Як збільшити продажі в рази завдяки CRM-системі

Тема: Бізнес  |   Дата: 24.07.2023

Кожен бізнесмен мріє про збільшення продажів з мінімальними витратами ресурсів та максимальною віддачею. На жаль, чарівної пігулки, як досягти х2/х3/х5, все ще не існує. А ось корисні поради, як використовувати CRM-систему для нарощування оборотів вже є.

Сучасна функціональна система, наприклад, СРМ-система KeyCRM — це оптимальне рішення підвищення продуктивності сейлз-відділу. Ви зможете оптимізувати взаємодію з клієнтами, збільшувати рівень лояльності та збільшувати обсяги продажу. 

Як працюють вирви продажів у CRM

Одним із найпотужніших інструментів CRM є можливість створення та управління вирви продажів. Вирва продажів — це графічна схема, що відображає кожен етап процесу кількість угод на кожному з них. За допомогою CRM-системи бізнес може легко налаштовувати вирву під свої потреби та аналізувати результати на кожному етапі.

Ось які опції є у вирві продажів KeyCRM:

  • воронка побудована у вигляді зручного канбана;
  • система збирає в єдиний інтерфейс ліди та заявки з усіх джерел реклами та комунікації;
  • етапи угод можна гнучко налаштувати під власні потреби;
  • заявки можна розподіляти між різними менеджерами;
  • в системі є візуальні мітки та можливість призначати завдання відповідальним співробітникам;
  • статуси етапів можна називати, редагувати, переміщати та видаляти за необхідності;
  • ви можете побудувати необмежену кількість вирв для різних груп товарів, продуктів та послуг.

У кожного бізнесу будуть свої вирви, оскільки кількість та складність операцій у всіх різні. Тому важливо, щоб система давала можливість налаштувати все під себе. Саме такий принцип реалізований у KeyCRM.

Як вирви в CRM впливають на рівні продажів

Завдяки обробці лідів та укладання угод через CRM-систему ви зможете вчасно побачити вузькі місця та коригувати свою стратегію продажів відповідно до змін на ринку, у конкурентному середовищі або певному сегменті аудиторії.

Також такий підхід дозволяє стандартизувати обслуговування клієнтів: менеджер точно знає, що робити на кожному етапі взаємодії, бачить, яким шляхом йде клієнт, які бар'єри можуть уповільнювати укладання угод, і вживати заходів для їх усунення. 

Це дозволяє компаніям оптимізувати процес продажу, збільшуючи конверсію та ефективність кожного етапу вирви.

Поділіться інформацією в Facebook