Що таке рекурентні платежі: автоплатежі за передплатою для бізнесу

Тема: Бізнес  |   Дата: 19.03.2024

Інакше кажучи, мова йде про встановлення платежів на регулярній основі, які також відомі під назвами передплата, рекурентні платежі, автоматизовані платежі чи циклічне виставлення рахунків. Це відбувається, коли клієнти надають продавцям дозвіл регулярно списувати кошти з їх рахунків за товари чи послуги згідно з попередньо визначеним графіком (щомісяця, щотижня, щодня або щороку).

Застосування такого підходу може значно заощадити час для вашого бізнесу. Вам більше не доведеться кожного разу запитувати у клієнтів їхні платіжні дані. Отримавши одноразову згоду від клієнта на списання коштів з картки чи електронного гаманця, платіж буде проводитися автоматично і регулярно до того моменту, поки клієнт не відмовиться від подальших платежів або до закінчення терміну дії плану регулярних платежів.

Ані продавець, ані покупець не мають бути фізично або онлайн присутніми для здійснення транзакції.

Як функціонують рекурентні платежі?

Найзручніший спосіб організувати періодичне виставлення рахунків — скористатися послугами провайдерів платіжних рішень, таких як Tranzzo. Цей сервіс надає комплексні платіжні рішення, що охоплюють весь спектр електронних платежів, включно зі збором і обробкою повторюваних платежів від клієнтів, забезпеченням безпеки транзакцій та переказом коштів на рахунок продавця.

Етапи та механізм дії рекурентних платежів:

  1. Клієнт вибирає опцію підписочного платежу з переліку доступних методів оплати на сайті продавця.
  2. Під час процесу оплати клієнт згоджується з умовами рекурентних платежів, включно з сумою, механізмом оплати, графіком та датою завершення автоматичних списань.
  3. Клієнт вводить свої платіжні дані та дає згоду на зберігання інформації про картку для майбутніх транзакцій.
  4. Для ініціації рекурентного платежу платіжна система взаємодіє з банком-еквайєром, міжнародною платіжною системою (наприклад, VISA/MasterCard) та банком-емітентом картки клієнта, аналогічно до звичайної карткової оплати. Як тільки угода отримує схвалення від усіх сторін, кошти надходять на рахунок продавця.
  5. Кожен раз при успішному проведенні платежу клієнт отримує чек, який підтверджує списання коштів. Додатково, деякі власники бізнесу інформують клієнтів про майбутнє автоматичне списання коштів за передплату.

Яким напрямам бізнесу будуть корисні платежі за підпискою?

Платежі на основі передплати стають все більш популярними у різноманітних сферах бізнесу, хоча спочатку їх застосування обмежувалось лише абонементами на фітнес-центри та журнальні підписки.

Від онлайн-сервісів передплати, як-от IVI та Bookmate, до програмного забезпечення як сервісу (SaaS) від таких гігантів, як Microsoft та Dropbox, від оплати комунальних послуг до стрімінгових сервісів, як Netflix та Amediateka, - різні компанії застосовують регулярні автоматичні платежі для спрощення та оптимізації процесу взаєморозрахунків зі своїми клієнтами.

Підключення рекуррентних платежів з Tranzzo

Для того, щоб інтегрувати систему регулярних платежів на свій ресурс:

  • Заповніть форму заявки на сайті Tranzzo.
  • Незабаром із вами зв'яжеться менеджер з питань інтеграції для надання консультацій та допомоги у проведенні інтеграції.
  • Очікуйте на електронний лист із доступом до вашого персонального акаунту, де можна буде слідкувати за статистикою, здійснювати відшкодування, виконувати перекази коштів, готувати інвойси та інше.
  • Увійдіть у свій акаунт і заповніть форму з вашою інформацією.
  • Виконайте інтеграцію з допомогою вашого розробника або самостійно, використовуючи API.
  • Почніть приймати платежі за підпискою на вашому сайті чи в мобільному додатку.
Поділіться інформацією в соцмережах