КРАІЛ продовжує розширювати список міст для запуску соціальної реклами
Тема: Бізнес | Дата: 20.04.2023
Першу соціальну рекламу, присвячену надзвичайно важливій темі свідомого ставлення гравців до гемблінгу, КРАІЛ запустила на початку 2023 року в столиці України.
Рекламна кампанія повинна стати одним з ефективних методів протидії розповсюдженню лудоманії в Україні та зміни ставлення суспільства до азартних ігор. Незважаючи на те, що кілька проведених КРАІЛ та UGC досліджень демонструють досить позитивні результати, профілактика є важливим кроком на шляху перетворення гемблінг-індустрії на відповідальний бізнес.
Боротьба з лудоманією в Україні
Згідно опитувань, українці наразі грають дуже мало і проблема залежності поки що не потребує вживання серйозних заходів, але профільні органи приділяють питанню увагу та реалізують різноманітні заходи. Так, в Україні силами КРАІЛ створено реєстр лудоманів, який зобов’язані перевіряти гемблінг-оператори до того, як надати клієнтові доступ до гри чи ставок.
Відповідальність організаторів азартних ігор за недотримання даної вимоги закріплено на законодавчому рівні. Також діє правило щодо необхідності інформування гравців про ризики, створено принципи відповідальної гри тощо. З приходом таких великих компаній як Cosmolot, Favbet, Pin Up Україна стала частиною світової гемблінг-спільноти, беручи участь у різних заходах, змінюючи законодавство та співпрацюючи з міжнародними організаціями.
Завдяки постійній роботі КРАІЛ, UGC та інших структур гемблінг-індустрія вже демонструє позитивні зрушення. Оператори дотримуються встановлених законодавчих норм та правил, створюють безпечні умови для гравців, не допускають до гри неповнолітніх та залежних. Важливо і те, що збільшується кількість компаній, що працюють легально на території країни – в рейтингу top-onlinecasino можна побачити, що практично всі великі оператори отримують ліцензію КРАІЛ і це також є гарантією дотримання ними прав та інтересів клієнтів.
Соціальна реклама, що позиціонує гемблінг як розвагу
Як розповідає Іван Рудий, що займає посаду голови КРАІЛ, рекламу створили задля зниження соціальних ризиків, які несе з собою неправильне ставлення до азартних ігор в суспільстві. Через намагання нелегалів позиціонувати гемблінг-індустрію як метод збагачення безліч гравців приходять в казино задля отримання заробітку, що веде до низки проблем. Азартні ігри – це розвага та можливість цікаво провести вільний час, і не більше того.
Наразі КРАІЛ вбачає свою місію в перетворенні гемблінгу на безпечний бізнес та запобіганні можливим загрозам. І першим кроком стала соціальна реклама, яку розмістили в Києві. Після того банери встановили в Одесі, де також працює досить багато гральних закладів і кількість клієнтів висока.
Третім містом став Тернопіль – тут також створили стенди з роз’яненням, що азартні ігри можуть бути виключно розвагою, але ніяк не методом досягнення добробуту. Четвертим містом, де приділили увагу проблемі, став Луцьк. Основні завдання реклами – зміна мислення людей, правильне позиціонування бізнесу, протидія лудоманії.
Жителі Луцька поділилися своїм сприйняттям рекламного банеру, підкресливши, що зображення для напису досить символічне: хиткий картковий будиночок є символом нестабільності та натякає на неспроможність азартних ігор забезпечити гарне майбутнє.