Послуги моніторингу цін. ТОП 5
Тема: IT-послуги | Дата: 05.12.2023
Зростаюча популярність онлайн-покупок і динамічне ринкове середовище роблять послуги моніторингу цін необхідні для аналізу цінової динаміки та бізнес-стратегії. Моніторингові послуги дають бізнесу ряд переваг: конкурентна перевага, прогнозування попиту, визначення оптимальних цін, відстеження змін ринку та аналіз ефективності маркетингових кампаній.
У цій статті ми розглянемо 5 ефективних сервісів моніторингу цін, їх функціонал і відгуки користувачів.
1. Price Control (Україна)
Для кого: бренди та роздрібні торговці в Інтернеті.
Тариф: від $119.
Функціонал: моніторинг МАП, моніторинг цін конкурентів, контроль цін, правовий захист інтелектуальної власності. Пошук посилань (зіставлення) безкоштовний. Існує програмне забезпечення для обходу захисту від аналізу.
Регіональне покриття: Україна, Європа, Азія.
Ціна: базується на даних моніторингу та даних клієнта.
Оцінка: 4,8.
Відгуки користувачів: клієнти сервісу «Контроль цін» відрізняються високою точністю зібраних даних, хорошим сервісом і можливістю комплексного вирішення проблем.
Недоліки: дорого для невеликих інтернет-магазинів.
2. Competera (Україна)
Для кого: великі роздрібні продавці та бренди.
Тариф: від $750.
Функціональність: моніторинг цін, прогнозний аналіз, оптимізація цін. Аналіз цін і стратегії конкурентів.
Регіональне покриття: міжнародне.
Ціноутворення: на основі бізнес-правил і історичних даних.
Оцінка: 4,8.
Відгуки користувачів: клієнти платформи відзначають індивідуальний підхід і ефективні методи ціноутворення.
Недоліки: платформа підходить лише для великих компаній.
3. Price2Spy (Сербія)
Для кого: виробники та роздрібні онлайн-магазини.
Тариф: від $26,95.
Функції: автоматичне відстеження цін конкурентів, моніторинг MAP, аналіз прибутковості.
Регіональне покриття: міжнародне.
Ціноутворення: пропонуються два варіанти – прямий і непрямий. У першому випадку відбувається автоматична переоцінка, у другому система видає цінові рекомендації для ручної переоцінки.
Оцінка: 4,5-4,8
Відгуки користувачів: клієнти платформи вважають послугу простою у використанні та також задоволені рівнем обслуговування.
Недоліки: Пошук за посиланням і деякі інші варіанти коштують додатково.
4. Prisync (Туреччина)
Для кого: середні та малі платформи електронної комерції та роздрібні торговці.
Тариф: Від $99.
Особливості: автоматичний збір даних про конкурентів, динамічне ціноутворення.
Регіональне покриття: міжнародне.
Ціни: на основі правил користувача.
Недоліки: обмеження на кількість сайтів для моніторингу, лише автоматичний вибір посилань, що призводить до помилок у моніторингу, відсутність програмного забезпечення для обходу захисту від аналізу.
5. Wiser (США)
Для кого: великі роздрібні продавці та бренди.
Тариф: за запитом.
Функції: аналіз тенденцій, керування репутацією бренду. Машинне навчання для відповідності, аналіз споживчих уподобань.
Регіональне покриття: міжнародне, з офісами в різних країнах.
Ціноутворення: коригування цінової політики на основі історичних даних і правил.
Недоліки: підходить лише для великих компаній.
Вибір послуги моніторингу цін залежить від ваших цілей і фінансових можливостей. У будь-якому випадку автоматизація процесу моніторингу цін і ціноутворення позбавить ваших співробітників від ручного дослідження ринку. Зверніться до служби моніторингу цін Прайс Контроль. Менеджери сервісу підберуть оптимальний тариф і найкраще рішення для ваших бізнес-завдань.