Робочий день ріелтора: зсередини професії

Тема: Робота  |   Дата: 19.10.2023

Будь-яка робота вимагає організованості, інакше не вдасться досягти успіху у вибраній галузі. І у сфері ріелторських послуг це особливо важливо: співробітники агентства нерухомості забезпечують взаємодію між продавцями та покупцями, надаючи найширший спектр послуг. І грамотна організація робочого дня дозволяє значно збільшити кількість успішних правочинів, а відповідно і рівень прибутку.

Планування та організація

Ретельний аналіз поточних завдань, уточнення пріоритетів та розробка покрокових дій – основа успіху. І в цьому добре допомагає спеціалізована CRM для агентства нерухомості, яка дозволяє оптимізувати всі процеси. Рутина буде виконуватися автоматично, що дозволить звільнити левову частку вільного часу для живого спілкування з клієнтами, самовдосконалення та навіть відпочинку.

Аналіз запитів та потреб

Більшість потенційних покупців та орендарів не готові сформувати точний перелік бажань та вимог до майбутнього житла. І завдання ріелтора полягає в тому, щоб уважно вислухати, оцінити реальність запиту та його відповідність фінансовим можливостям, а головне – запропонувати доступні варіанти. Це допоможе знайти нерухомість на підставі заданих критеріїв.

Показ нерухомості

Без зустрічей із клієнтами не обійтися, тому так важливо правильно організувати день, щоб встигнути продемонструвати якнайбільше квартир, будинків, офісних приміщень чи інших об'єктів. І плануючи майбутні покази, потрібно враховувати:

  • підготовку – уточнення у власника інформації про площу, особливості, переваги та недоліки;
  • час у дорозі – запізнення виглядають непрофесійно, тому завжди потрібно враховувати запас на можливі пробки, затримки чи складності, що виникають у дорозі;
  • перебування на об'єкті – клієнт може запізнитися або ставити велику кількість питань, ретельно оглядаючи кожен сантиметр площі.

Поспіх неприпустимий: ріелтор повинен надати максимально докладну інформацію, щоб у покупців не виникло сумнівів щодо чесності угоди.

Маркетинг та реклама

Просування обов'язкове: найкращі об'єкти «зависнуть» в очікуванні, якщо про них ніхто не дізнається. Для залучення клієнтів необхідно публікувати рекламні оголошення, використовувати соціальні мережі та інші канали просування. І в цьому добре допоможе CRM система для ріелторів - Плектан, що поєднала в собі простоту інтерфейсу та відмінну функціональність .

У співробітників агентств нерухомості ненормований робочий день. Але якщо правильно все продумати та організувати, то можна встигати максимум за малу кількість часу – і добре заробляти при цьому.

Поділіться інформацією в Facebook