Все, що потрібно рієлтору, в одній програмі
Тема: Робота | Дата: 01.10.2024
Бізнес у сфері нерухомості можна цифровізувати за допомогою програмного забезпечення. Для цього використовують CRM системи. Сайт для ріелторів також спрощує взаємодію з клієнтами, автоматизує робочі процеси, дозволяє створити єдину базу об’єктів та угод.
Переваги використання CRM систем
CRM система – це інструмент, який використовується в багатьох сферах, включно з нерухомістю. Він допомагає агентам і компаніям ефективно керувати процесами взаємодії з клієнтами, покращуючи продуктивність і якість обслуговування.
Головні переваги CRM для ріелторів:
- зберігання інформації про клієнтів (контакти, запити, договори);
- відстеження статусу угод, від першої взаємодії до підписання;
- автоматичне надсилання листів та нагадувань, що спрощує роботу агентів;
- можливість аналізувати результати роботи;
- планування показів;
- зручне ведення картки об’єкта з детальним описом, що дозволяє швидко знайти ідеальний варіант для будь-якого клієнта;
- планування робочого часу та оптимізація часу;
- швидке отримування звітів про продажі.
Робота програми не залежить від наявності інтернету. Це зручно, оскільки навіть за умови відключень світла інформація буде доступна. Завдяки цьому рієлторам не потрібно витрачати час на виконання рутинних задач. Замість цього, вони можуть зосередитись на обслуговуванні клієнтів.
Особливості використання
Вхід в CRM-систему зазвичай здійснюється безпосередньо з робочого столу користувача або через браузер. Також доступна мобільна версія. Співробітники можуть мати різний рівень доступу. Наприклад, у менеджерів є доступ до всіх функцій, а в агентів лише до клієнтської бази.
Варто відзначити декілька важливих інструментів:
- Фінансовий аналіз. В даний пункт входить відстеження прибутковості угод, облік витрат та інші важливі показники.
- База даних. Можливість з’єднання об’єктів з конкретними клієнтами допомагає швидко знаходити відповідні пропозиції, виходячи з потреб покупця чи орендаря.
- Зберігання документів. Це дозволяє зберігати все в одному місці та швидко отримувати доступ до потрібних файлів.
- CRM-система гарантує максимальний рівень безпеки, оскільки всі дані зберігаються локально. Це виключає можливість несанкціонованого доступу через інтернет й мінімізує ризики витоку даних. Користувач має повний контроль над правами доступу для співробітників.
Також система легко інтегрується з вебсайтом агентства нерухомості, що дозволяє автоматизувати процес додавання нових об’єктів. Не потрібно вручну вносити дані — програма зробить це автоматично, заощаджуючи час.
Створення резервних копій бази даних захищає від втрати інформації в разі технічних проблем. Можна в будь-який момент вивантажити базу для додаткової безпеки або створити резервну копію, зберігаючи всі важливі дані. Ці функції допомагають забезпечити максимальну ефективність, надійність і захист даних бізнесу у сфері нерухомості.