CRM-система. База даних по підприємствах України для вашої CRM-системи


CRM-система Сучасний маркетинг неможливий без CRM-систем. Моніторинг ринку, аналіз діяльності конкурентів, цінові політики та інші види маркетингових досліджень неможливі без наявності достовірної та актуальної клієнтської бази даних. Всім знайомий вираз «злити базу даних», коли менеджер відділу продаж, ідучи з компанії, забирає із собою один з найцінніших ресурсів компанії — клієнтську базу даних. Збитки компанії в цьому випадку можуть обчислюватися мільйонами доларів. Адже йдуть не просто імена, йде вся технологія, історія взаємин з клієнтом: скільки часу потрібно було, щоб заманити клієнта, які важелі впливу подіяли на нього ефект, аналіз його фінансових можливостей (скільки продукції купував і, відповідно, прибутку приносив) і багато чого іншого. Ще більшої шкоди несе компанія, у якої відсутня або втрачається систематизована база даних конкурентів та контрагентів (постачальників, партнерів).

На жаль, сучасна система освіти не випускає фахівців, здатних створювати для потреб бізнесу якісні бази даних, виходячи зі специфічних потреб окремо взятої компанії. Відсутність аналітичного мислення, здатності структурувати, відрізняти достовірні відомості від помилкових, невміння побачити цілісний образ електронного каталогу часто призводить до згубних наслідків. Крім того, доступні і широко поширені стандартні програми добре для ведення домашньої бухгалтерії, студентських розрахунків, але ніяк не для складної процедури маркетингового аналізу. Саме тому бізнес-портал UA-REGION професійно займається створенням електронних баз даних. Жодне українське підприємство, що оказує хоча б мінімальний вплив на ринок, не залишається без нашої уваги. Більш ніж десятирічний досвід створення електронних бізнес-довідників різного рівня дозволяє запропонувати вам набір повноцінних професійних інструментів інтернет-маркетингу. Одним з таких інструментів є CRM-системи.

Особливості українського ринку вимагають особливого підходу і в управлінні підприємством. Будучи провідними фахівцями в галузі створення баз даних, ми пропонуємо нашим клієнтам тільки найкращі рішення, здатні вплинути на стан вашого бізнесу. Наші розробки, після ретельного тестування і налагодження, повністю автоматизовані і легко імпортуються в будь-яку, наявну вже у вас базу даних. Для найбільш популярних з них нами були створені плагіни, орієнтовані під конкретну CRM-систему.


Імпорт баз даних українських підприємств в популярні CRM-системи


Terrasoft. Бази даних для Terrasoft — наша відповідь на ваш запит

Перевагою цієї системи є те, що її можна підлаштувати під потреби компанії не залучаючи технічних фахівців. Продукція Terrasoft підтримується всіма популярними СУБД і пропонує рішення за технологіями «SaaS» і «Open Source». Пропоновані системи орієнтуються як на торговельні, так і виробничі компанії. Рівень розробок дозволяє організовувати віддалені робочі місця, підвищувати ефективність роботи всіх співробітників.

Читати далі »


SugarCRM. База даних підприємств Україна для SugarCRM

Система з «відкритим кодом», яку можна кардинально змінювати самостійно, залежно від вимог замовника. Безкоштовна базова програма дає можливість ознайомитися з можливостями SugarCRM, а далі впроваджувати її поступово, модулями, не ламаючи звичний робочий ритм і вже існуючі бізнес-схеми. Можливість віддаленого доступу дозволяє вам скористатися можливостями системи через будь-який браузер, знаходячись в будь-якій точці світу, 24 години на добу.

Читати далі »


АпекСофт. База даних підприємств Україна для системи АПЕК CRM

Компанія пропонує CRM-системи розроблені саме під специфіку українського бізнесу. Базові конфігурації вирішують потреби як малих фірм, так і великих корпорацій. Зручність та простота інтерфейсу, наявність тільки необхідних модулів дозволяє швидко і легко впровадити систему на вашому підприємстві та отримати від впровадження максимальний можливий результат.

Читати далі »


Розробка CRM «під ключ». База даних підприємств Україні для будь-якої системи маркетингу

Якщо ви не впевнені у виборі CRM-системи або боїтеся, що існуючі стандартні конфігурації не підійдуть вашому підприємству, ми допоможемо вам залучити своїх партнерів - кращих розробників CRM-систем «під ключ» під ваші вимоги та конкретні завдання вашого бізнесу.

Впровадження CRM-систем


Що таке CRM Вираз «Клієнт завжди правий» з'явився не випадково. Утримувати постійних клієнтів, підвищувати їхню лояльність значно простіше та дешевше, ніж постійно шукати та знаходити нових. А втрата постійного покупця, незадоволеного якістю наданих послуг або неуважним до себе ставленням, часто не тільки робить пролом у фінансовій звітності компанії, але й завдає непоправного удару по її іміджу та репутації.

Взяти хоча б найпростішу ситуацію: ви придбали светр. Ви були впевнені в якості, оскільки довіряли торгової марцi компанії виробника. В день покупки ви радісно повідомили про придбання сім'ю та декількох друзiв. Одягнули його пару раз і відправили в прання. Після чого светр, скажімо, злиняв або втратив форму. Ступінь вашого розлючення буде обратно пропорційна задоволенню від його покупки. Причому своїм прикрістю ви поділитеся буквально з усіма, кого зустрінете в цей день, починаючи від сім'ї і сусідів, закінчуючи товаришами по службі та друзями.

Крім того, отриманий негативний досвід буде спливати щоразу, коли хтось буде радитися з вами з приводу вибору одягу тієї чи іншої торгової марки. По суті, ділитися негативом - це невикорінний інстинкт. Попереджати родичів про небезпеку було важливо для виживання людства в первісні часи. І якщо компанія ігнорує цю базову психологічну особливість споживачів, вона буде нести величезні збитки. Те, що одна людина відмовиться від ваших послуг - це погано, але те, що вона відверне від вас ще 20-30 потенційних покупців - це вже катастрофа. І якщо для компаній в роздрібній торгівлі такі ситуації можна виправити, ввівши на ринок новий бренд або створивши нову агресивну рекламну компанію, або змінивши упаковку товару, то для промислових підприємств і всіх, хто працює на ринку B2B (англ. Business-to-Business, «бізнес-для-бізнесу»), це може стати причиною розорiння. Оскільки успішність подібної компанії, насамперед, будується на довірі до її продукції.

Якщо ви продали компресор для виробництва морозива і він «став» в самий розпал літнього сезону, або ж ви не вчасно поставили запасні деталі для конвеєра, який довелося через це зупинити, то виплачувати неустойку вам доведеться не тільки за простій машини, але й за її запуск, який зазвичай обходиться недешево. І найголовніше, після цієї події ви можете просто втратити постійного клієнта назавжди. А оскільки будь-який сегмент ринку B2B - це завжди досить тісне співтовариство, де всі один одного добре знають і шукають партнерів на довгострокову перспективу, то втрата репутації може швидко обернутися банкрутством.

Негативний результат найчастіше є результатом ланцюга дрібних недоліків і помилок персоналу. Хтось недогледів, щось пустили на самоплив, трохи недоробили там, трохи недогледіли тут. І хороша ідея, яка могла б стати проривом і принести величезний прибуток на очах перетворюється на мильну бульбашку. Саме тому грамотні керівники вважають впровадження CRM-системи єдиним способом адекватно контролювати бізнес-процеси у себе на підприємстві.

Образно кажучи, CRM-система — це інструмент, результати якого максимально дистанційовані від суб'єктивної оцінки. Наприклад, існує думка, що менеджер з продажу повинен бути активним, комунікабельним, вміти презентувати себе і т. д. Багато керівників роблять помилку, беручи вміння «пускати пил в очі» як доказ компетентності продажника, забуваючи про те, що оцінювати людину цієї спеціальності потрібно виключно за результатом його діяльності. Нерідкі ситуації, коли тиха і спокійна людина, яка не вміє «втюхувати» товар, приносить компанії більше прибутку, ніж спритний маніпулятор просто тому, що клієнти йому довіряють. Але піддатися чарівності товариського співробітника легше, ніж розгледіти високий професіоналізм у непоказному трудязі. Особливо якщо врахувати, що співробітників у відділах продажів, як правило, багато, а керівник завжди один. А ось CRM-систему не можна причарувати і підкорити красномовством. Вона демонструє реальний результат роботи кожного співробітника на будь-якому етапі його взаємодії з клієнтом.

 

Впровадження CRM-систем Сучасні CRM-системи є багатопрофільними та багатозадачними інструментами маркетингу. Вони дають можливість автоматизувати бізнес процеси, поставити під повний контроль фінансові потоки, з легкістю справляються зі складської та транспортної логістикою, контролюють завантаженість персоналу, планують завдання, дозволяють контролювати реалізацію проекту і багато іншого. Але найголовніше, вони реалізують головну ідею сучасного маркетингу: бізнес для клієнта. Контроль взаємин з клієнтом означає, що вся інформація, що стосується його особи і проведеної з ним роботи, буде фіксуватися. Здавалося б, звичні для директ-маркетингу розсилки вже малоефективні. Але уявіть просту ситуацію: у вашого клієнта день народження. Але клієнт - самотній, не має сім'ї, а друзі забули привітати. І ось він отримує від вашої компанії листівку з поздоровленням. Здавалося б - дрібниця, він прекрасно усвідомлює, що система автоматизована, але ігнорувати це він просто не зможе тому, що цей маленький знак уваги був здійснений в потрібному місці і в потрібний час. Клієнт стає більш лояльним, для вас підвищується шанс покупки.

Або інший поширений випадок. Наприклад, ви спеціалізуєтесь на виробництві дорогий косметичної продукції, яку реалізуєте через мережу інтернет-магазинів. Ви налагодили рекламу, доставку, клієнти вам довіряють. Але менеджер вважає, що поріг продажів досягнутий, і робить помилку. А от якби у нього була CRM-система, це дозволило б йому заздалегідь провести аналіз покупок кожного клієнта і з'ясувати, що саме купується найчастіше і з якою періодичністю відбуваються повторні покупки. Результати можна використовувати як додаткове пропозицію ("ви завжди купуєте шампунь з ароматом троянди, спробуйте мило або крем для рук з аналогічним запахом") або, у якостi превентивної пропозиції. Зазвичай ми купуємо такі товари, після того, як вони вже закінчуються і кожен раз переживаємо незручності, пов'язані з відсутністю потрібних речей. Тому, попередивши потребу клієнта і відправивши йому електронною поштою пропозицію придбати товар заздалегідь, ми не тільки приємно здивуємо його своєю увагою, а й позбавимо від зайвих незручностей. Подяка не змусить себе чекати і буде виражена для вас в грошовому еквіваленті. І таких простих прикладів можна навести десятки.

За довгі роки роботи у сфері електронної комерції і співробітництва з численними українськими компаніями, ми прекрасно усвідомили наскільки необхідна для бізнесу сьогодні професійна CRM-система. Спеціально для популярних в Україну CRM-систем ми розробили автоматизований процес створення та імпорту бази даних українських підприємств. Створені нами плагіни використовуються лідером російського ринку CRM-систем - компанією Terrasoft, українськими розробниками АПЕК-Софт і продукцією компанії, що має світове визнання - SugarCRM. Завдяки можливості легкого імпорту бази даних підприємств України від UA-REGION, ви зможете почати ефективно використовувати обрану CRM-систему з самого початку її впровадження на ваше підприємство. Крім того, ми можемо підготувати базу даних під індивідуальне замовлення і зібрати для вас всю інформацію, про яку ви потребуєте. Співпрацюючи з професійними програмістами і розробниками, ми готові допомогти вам як вибрати для вашої компанії найбільш підходящу CRM-систему, так і розробити її «під ключ», використовуючи наші партнерські відносини з компанією АйТі-Сфера.

 

Бази даних від UA-REGION — наша маркетингова система працює на всі сто!

 

 

Зв'яжіться з нами для отримання більш детальної інформації.