BBS, МАРКЕТИНГОВА КОМПАНІЯ
Продукція, послуги
Наш досвід у проведенні досліджень допоможе визначити:
1. Капітал Бренду
Рівень обізнаності і споживацьких переваг брендів і/або товарів, компаній.
2. Ринкову структуру
Погляд на всю категорію відразу в одному дослідженні дасть загальну структуру ринку і вкаже Вам місце Вашої марки в голові споживачів.
3. Дослідження сегментації
Використання сегментації покращує розуміння вашої цільової аудиторії і дозволяє знайти деякі упущені або нетипові сегменти.
4. Трекінг реклами
Ми допоможе збільшити точність дії реклами і реальні продажи.
5. Задоволення споживачів
Ми дізнаємося, чому один задоволений, а інший ні.
6. Тестування символу і логотипу
Ваш логотип або символ буде деяким центром, навколо якого Ви будуватимете цінність Вашого бренду.
7. Тестування назви
Назва Вашого бренду також багато говорить про ваш товар. Ви потребуєте назви, яка прорветься через хаос.
8. Тестування упаковки
У Вас є новий продукт, і Ви не знаєте, яка упаковка у нього повинна бути? Змінити дизайн існуючої упаковки?
9. Цінові Дослідження
Ми визначимо допустимий ціновий діапазон, і визначимо ідеальну ціну, при якій споживання і дохід можуть максимізовуватися.
10. Смакові тести
Смакові тести допоможуть Вам зрозуміти, на які саме смакові характеристики вашого продукту споживачі звертають увагу, та як їх можна покращити.
1. Капітал Бренду
Рівень обізнаності і споживацьких переваг брендів і/або товарів, компаній.
2. Ринкову структуру
Погляд на всю категорію відразу в одному дослідженні дасть загальну структуру ринку і вкаже Вам місце Вашої марки в голові споживачів.
3. Дослідження сегментації
Використання сегментації покращує розуміння вашої цільової аудиторії і дозволяє знайти деякі упущені або нетипові сегменти.
4. Трекінг реклами
Ми допоможе збільшити точність дії реклами і реальні продажи.
5. Задоволення споживачів
Ми дізнаємося, чому один задоволений, а інший ні.
6. Тестування символу і логотипу
Ваш логотип або символ буде деяким центром, навколо якого Ви будуватимете цінність Вашого бренду.
7. Тестування назви
Назва Вашого бренду також багато говорить про ваш товар. Ви потребуєте назви, яка прорветься через хаос.
8. Тестування упаковки
У Вас є новий продукт, і Ви не знаєте, яка упаковка у нього повинна бути? Змінити дизайн існуючої упаковки?
9. Цінові Дослідження
Ми визначимо допустимий ціновий діапазон, і визначимо ідеальну ціну, при якій споживання і дохід можуть максимізовуватися.
10. Смакові тести
Смакові тести допоможуть Вам зрозуміти, на які саме смакові характеристики вашого продукту споживачі звертають увагу, та як їх можна покращити.
Інформація про компанію
Маркетингова Компанія «BBS» - це спеціалізована компанія, що проводить маркетингові та соціологічні дослідження на території Західних регіонів України (Львів, Івано-Франківськ, Тернопіль, Хмельницький, Чернівці, Ужгород, Рівне, Луцьк).
За час роботи компанія провела близько 400 дослідницьких проектів в різних галузях економіки, зокрема:
• продукти харчування (молочні продукти, безалкогольні напої, алкогольні напої, дитяче харчування і т.д.);
• медичні препарати (антациди, ферменти, гепатопротектори, спазмалітики, назальні препарати);
• заклади громадського харчування;
• банківські послуги;
• побутова хімія та засоби особистої гігієни;
• роздрібна торгівля;
• сигарети та куріння.
В своїй роботі ми використовуємо такі кількісні та якісні методи дослідження:
• квартирні опитування;
• вуличні опитування;
• телефонні опитування;
• опитування в місцях продажу;
• hall-test;
• home-test;
• фокус – групи;
• глибинні інтерв’ю;
• таємний покупець;
• аудит роздрібної торгівлі.
За час роботи компанія провела близько 400 дослідницьких проектів в різних галузях економіки, зокрема:
• продукти харчування (молочні продукти, безалкогольні напої, алкогольні напої, дитяче харчування і т.д.);
• медичні препарати (антациди, ферменти, гепатопротектори, спазмалітики, назальні препарати);
• заклади громадського харчування;
• банківські послуги;
• побутова хімія та засоби особистої гігієни;
• роздрібна торгівля;
• сигарети та куріння.
В своїй роботі ми використовуємо такі кількісні та якісні методи дослідження:
• квартирні опитування;
• вуличні опитування;
• телефонні опитування;
• опитування в місцях продажу;
• hall-test;
• home-test;
• фокус – групи;
• глибинні інтерв’ю;
• таємний покупець;
• аудит роздрібної торгівлі.