Інтеграція бази даних підприємств України з АПЕК CRM

АПЕК CRM Компанія UA-REGION веде діяльність в ніші формування баз даних українських підприємств і пропонує послугу її інтеграції в самі різні CRM системи, включаючи АПЕК CRM. Якщо ви скористаєтеся цією послугою, то отримаєте зручний інструмент для оптимізації роботи вашої компанії з іншими підприємствами, який дозволить вести облік всіх взаємин з ними. Послуга формування бази даних українських підприємств і її інтеграції в АПЕК CRM виявиться не просто корисною, але і необхідною в тому випадку, якщо ваша компанія бурхливо росте і ви зацікавлені в її подальшому розвитку - поява нових клієнтів, кількість яких може обчислюватися сотнями, призводить до того що стає все складніше стежити за тим, що відбувається і виникає необхідність привести процеси взаємодії з підприємствами-клієнтами в повну відповідність з власним сценарієм розвитку, переставши потурати звичкам співробітник і їх помилкам. У такій ситуації АПЕК CRM з повною базою необхідних вам підприємств стає просто незамінною, адже вона дозволяє не займатися оперативним управлінням, взявши на себе майже 80% всіх рутинних операцій.

12000 грн.
Приклад БД в EXCEL

Ви зможете з комфортом вести облік взаємодії з кожним підприємством з бази даних на кожному з його етапів - відзначати всі етапи спілкування і їх результат. Ефективність взаємодії начальства зі співробітниками також вийде на новий рівень, так як АПЕК CRM може запропонувати можливість створення завдань, планування різних справ, пов'язаних з підприємствами-клієнтами та підприємствами-партнерами, а також дозволить стежити за їх виконанням. Всі завдання ви зможете прив'язувати до різних об'єктів CRM - контрагенту, проекту, контактному лицю підприємства, певній події. Особливо ці можливості виявляться корисними для компаній, які ведуть діяльність у кількох напрямках і відчувають необхідність оптимізації процесу взаємодії з підприємствами з різних сфер діяльності.

Якщо покупка бази даних вам потрібна для розсилки електронних листів, то її інтеграція в АПЕК CRM стане ідеальним рішенням в силу того, що дана CRM підтримує функцію автоматизації даного процесу - ви зможете формувати і здійснювати персоналізовані розсилки по базі контрагентів. Крім цього, АПЕК CRM в поєднанні з базою даних українських підприємств дозволить оптимізувати процес контролю продажів, закупівель, контролювати процес руху коштів. Налагоджений взаємозв'язок між усіма компонентами CRM дозволяє не тільки займатися управлінням бухгалтерією, продажами і складом, а всіма процесами на підприємстві в комплексі пов'язаними з підприємствами з сформованої бази даних.

Ми готові сформувати для наших клієнтів найповнішу і актуальну базу даних українських підприємств.

Для ефективного просування бізнесу вам буде потрібна найбільш актуальна база даних українських підприємств, і ми можемо її сформувати для вас. Компанія UA-REGION має вражаючий досвід в сфері формування баз даних українських підприємств і розробила унікальну систему їх пошуку. Ми використовуємо прогресивне програмне забезпечення, яке працює на базі розроблених нашими фахівцями алгоритмів, і воно дозволяє нам отримувати інформацію як про старі, так і про найновіші підприємства України. Ми відкриті до діалогу з клієнтом і готові сформувати базу, яка буде повністю адаптована під його запити - наприклад, ми можемо наповнити її підприємствами, які ведуть діяльність в якійсь певній сфері, або компаніями, розташованими в певному регіоні.

Фінальна версія бази даних створюється за допомогою досвідчених фахівців компанії UA-REGION, які доводять її до розуму видаляючи всю недостовірну і непотрібну інформацію, коригують дані і тільки потім інтегрують базу в АПЕК CRM.

Наші послуги відповідають найвищим стандартам і при цьому пропонуються за конкурентною вартістю!

Наш професіоналізм і багатий досвід дозволяють оперативно справлятися з послугою формування бази даних українських підприємств, а також її інтеграцією в різні CRM. Ми справляємося зі своїми завданнями швидко і дуже якісно, пропонуючи клієнтам бази даних які включають всі існуючі підприємства, але при цьому ми не завищуємо ціни. Звичайно, ми не пропонуємо наші послуги за безцінь, але при цьому завдяки грамотному підходу, якого нам вдалося досягти завдяки великому досвіду в своїй ніші діяльності, ми різними способами мінімізуємо витрати для того щоб клієнти могли отримати кращий сервіс за оптимальними цінами.


Увага! Інформаційні бізнес довідники серії Бізнес Гід™, а також регіональні і галузеві бази даних надаються відповідно до загальноприйнятого у світовій практиці принципу «AS IS» («ЯК Є»). За проблеми, що виникають в процесі експлуатації бізнес довідників і баз даних розробник і розповсюджувач відповідальності не несуть. Розробник і розповсюджувач не несе відповідальності за можливі збитки в результаті використання даного програмного забезпечення та баз даних. Розробник і розповсюджувач не несе відповідальності за непрямі збитки або за збитки підприємству, втрачений очікуваний прибуток, що виникли у зв'язку з ліквідацією або зміною реквізитів організацій, внесених до баз даних або довідників.

Поділіться інформацією в соцмережах