БЮРО МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ, ТОВ
Контакти
Продукція, послуги
- Брендинг.
- Розробка місії.
- Рекламні стратегії.
- BTL.
- Дослідження ad-hoc.
- Рекламні кампанії.
- Дизайн будь-якої складності.
- Рекламний текст.
- PR.
- Івент-маркетинг.
- Розробка місії.
- Рекламні стратегії.
- BTL.
- Дослідження ad-hoc.
- Рекламні кампанії.
- Дизайн будь-якої складності.
- Рекламний текст.
- PR.
- Івент-маркетинг.
Інформація про компанію
«Бюро Маркетингових Технологій» було організовано в березні 1999 року.
Все починалося з імені, адже «як корабель назвеш, так він і попливе». Першим варіантом назви було «Marketing Bureau», під яким було написано навіть кілька пропозицій для клієнтів. Проте, вирішено було використовувати все-таки розширений варіант, як найбільш відповідний суті діяльності компанії і пропонованого нею ринкового продукту, - Бюро Маркетингових Технологій.
На рекламний ринок ми виходили в екстремальний час, після серпневої кризи, коли багато агентства припиняли своє існування. Мета, яку ми тоді собі поставили, - створити своєрідний рекламно-маркетинговий спецназ, тобто команду професіоналів, здатну вирішувати найскладніші і нестандартні рекламні та маркетингові завдання. У 1999 році - це було ризиковано? Але для себе ми вирішили принципово - «Бюро» буде справжнім маркетинговим агентством, а основним продуктом, який ми будемо пропонувати на ринку, стане саме продукт інтелектуальний:
- Маркетингові дослідження.
- Розробка маркетингових стратегій.
- Розробка і проведення рекламних і PR-кампаній.
- Семінари та тренінги.
Сучасний світ змінюється дуже швидко. Ми ростемо і змінюємося разом з ним. Незмінним залишається головне - «Бюро» сьогодні комплексне маркетингове агентство.
І нашій сферою як і раніше залишається вирішення завдань. Маркетингових завдань. Наше УТП - інтелектуальний Full-Service. Це означає, що компанія видає клієнтові готове маркетингове рішення. Рішення, яке в частині виробництва, при бажанні, він може реалізувати і без участі агентства. Треба сказати, що за 5 років в робочому арсеналі «Бюро» накопичилося достатньо інструментів для їх вирішення? Головні принципи, за яким ми сьогодні живемо і яким навряд чи коли-небудь змінимо, це жорстка орієнтація на задачу клієнта, технологічність, великий вибір засобів. І вже, виходячи з цього, ми працюємо у форматі рекламного агентства повного циклу, дослідницької компанії, PR-агентства, дизайн студії, тренінгової компанії і т.д.
Ми спочатку робили і робимо ставку на створення інтелектуального продукту (стратегії, дослідження, рекламної розробки, ідеї). Після чого докладно розписуємо алгоритм подальших дій та реалізуємо їх на відібраних (зрозуміло, з точки зору найбільшої ефективності) носіях.
Все починалося з імені, адже «як корабель назвеш, так він і попливе». Першим варіантом назви було «Marketing Bureau», під яким було написано навіть кілька пропозицій для клієнтів. Проте, вирішено було використовувати все-таки розширений варіант, як найбільш відповідний суті діяльності компанії і пропонованого нею ринкового продукту, - Бюро Маркетингових Технологій.
На рекламний ринок ми виходили в екстремальний час, після серпневої кризи, коли багато агентства припиняли своє існування. Мета, яку ми тоді собі поставили, - створити своєрідний рекламно-маркетинговий спецназ, тобто команду професіоналів, здатну вирішувати найскладніші і нестандартні рекламні та маркетингові завдання. У 1999 році - це було ризиковано? Але для себе ми вирішили принципово - «Бюро» буде справжнім маркетинговим агентством, а основним продуктом, який ми будемо пропонувати на ринку, стане саме продукт інтелектуальний:
- Маркетингові дослідження.
- Розробка маркетингових стратегій.
- Розробка і проведення рекламних і PR-кампаній.
- Семінари та тренінги.
Сучасний світ змінюється дуже швидко. Ми ростемо і змінюємося разом з ним. Незмінним залишається головне - «Бюро» сьогодні комплексне маркетингове агентство.
І нашій сферою як і раніше залишається вирішення завдань. Маркетингових завдань. Наше УТП - інтелектуальний Full-Service. Це означає, що компанія видає клієнтові готове маркетингове рішення. Рішення, яке в частині виробництва, при бажанні, він може реалізувати і без участі агентства. Треба сказати, що за 5 років в робочому арсеналі «Бюро» накопичилося достатньо інструментів для їх вирішення? Головні принципи, за яким ми сьогодні живемо і яким навряд чи коли-небудь змінимо, це жорстка орієнтація на задачу клієнта, технологічність, великий вибір засобів. І вже, виходячи з цього, ми працюємо у форматі рекламного агентства повного циклу, дослідницької компанії, PR-агентства, дизайн студії, тренінгової компанії і т.д.
Ми спочатку робили і робимо ставку на створення інтелектуального продукту (стратегії, дослідження, рекламної розробки, ідеї). Після чого докладно розписуємо алгоритм подальших дій та реалізуємо їх на відібраних (зрозуміло, з точки зору найбільшої ефективності) носіях.
Види діяльності КВЕД
- Дослідження кон’юнктури ринку та виявлення громадської думки
- Спеціалізована діяльність по дизайну
- Посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації
- Рекламні агентства
- Консультування з питань комерційної діяльності та управління
- Діяльність у сфері зв’язків з громадськістю
- Надання інших інформаційних послуг
- Інші види видавничої діяльності
- Надання інших допоміжних комерційних послуг
- Організація фірм конгресів і торговельних виставок
- Виготовлення друкованих форм і надання інших поліграфічних послуг
Питання та відповіді
За даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України юридичній особі «БЮРО МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ, ТОВ» присвоєно код 30375044.
Керівником підприємства «БЮРО МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ, ТОВ» є Алі Назар Надім, згідно з даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
За даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України юридична адреса підприємства «БЮРО МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ, ТОВ» — м. Київ, просп. Оболонський, 23а.
За інформацією отриманої з відкритих і достовірних джерел інтернету, у підприємства «БЮРО МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ, ТОВ» офіційний сайт: https://buromt.com.ua/
Стан юридичної особи за даними Єдиного державного реєстру (ЄДРПОУ) — зареєстровано.